Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do https://horecaportal.marr.pl/.
Data publikacji strony internetowej: 01.06.2024
Data ostatniej dużej aktualizacji: 24.09.2024
Status pod względem zgodności z ustawą:
dostępny po zalogowaniu jest częściowo zgodny z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
W systemie występują m. in. błędy:
-
Brak wyszukiwarki umożliwiającej szybkie dotarcie do wybranych informacji
-
Brak mapy strony
Wyłączenia:
-
Dostępność multimediów (brak multimediów w systemie)
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Kontaktować można się poprzez e-mail:
biuro@marr.pl, telefon: 12 617 66 01 lub 12 617 66 02. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnych oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Procedura wnioskowo-skargowa:
Każdy ma prawo do:
- zgłoszenia uwag dotyczących dostępności cyfrowej strony lub jej elementów,
- żądania zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementów,
- wnoszenia wniosków o udostępnienie niedostępnych treści w alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane osoby zgłaszającej,
- wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi,
- sposób kontaktu.
Jeśli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w alternatywnej formie, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tych informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeśli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnioskodawcę, podając nowy termin, który nie może być dłuższy niż 2 miesiące.
W przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej lub alternatywnej formy dostępu, można złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna siedziby Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. (biur projektu):
Kraków, ul. Kordylewskiego 11 – siedziba główna
- Siedziba główna Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. jest w budynku przy ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków,
- W głównej siedzibie otrzymasz informacje o pełnej ofercie Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Możesz złożyć także dokumenty dotyczące wszystkich spraw w zakresie obsługi i oferty Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.,
- Do siedziby Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie dojedziesz komunikacją miejską (tramwajem lub autobusem) oraz samochodem. Dojście do siedziby z przystanków nie zawiera barier dla osób z niepełnosprawnościami ( szerokie pasy chodników, zastosowano podjazdy o łagodnym nachyleniu),
- Do budynku można dojść z dwóch stron ulicą Kordylewskiego oraz Aleją Powstania Warszawskiego,
- Przed budynkiem znajduje się oznakowane miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Nawierzchnia stanowiska postojowego jest utwardzona (równa ze spadkiem), miejsce postojowe dla niepełnosprawnych znajduje się blisko wejścia do budynku,
- Przed wejściem do budynku znajduje się pochylnia wjazdowa z poręczami dla osób niepełnosprawnych,
- Chodnik przy wejściu głównym jest wyprofilowany i zrównany z powierzchnia parkingu poprzez podjazd przed wejściem do budynku,
- Wejście główne do budynku nie zawiera barier dla osób z niepełnosprawnościami (drzwi wejściowe otwierają się automatycznie). Wokół głównego wejścia zapewniona jest swoboda poruszania się osobom z niepełnosprawnościami,
- Po prawej stronie za drzwiami wejściowymi zostanie umieszczona tablica tyflograficzna z rozkładem pomieszczeń na parterze budynku,
- Korytarze oraz pomieszczenia użytkowane przez MARR S.A. są wolne od barier dla osób na wózkach,
- W holu znajdują się 3 windy, z których mogą skorzystać osoby z ograniczeniami ruchowymi,
- Wewnątrz wind znajdują się poręcze, a przyciski posiadają oznaczenia w języku Braille’a,
- Obsługa wszystkich Klientów prowadzona jest na parterze w punkcie informacyjnym,
- Punkt informacyjny znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku. Drzwi do punktu informacyjnego wymagają otwarcia za pomocą uchwytu, co może stanowić niedogodność dla osób z niepełnosprawnościami. W holu budynku w godzinach pracy biura znajduje się jednak dodatkowy pracownik ochrony, który wyrazie potrzeby udzieli pomocy osobie z niepełnosprawnościami.
- Na parterze znajduje się wózek dla osób z niepełnosprawnością ruchową, który w razie potrzeby może zostać udostępniony osobie potrzebującej,
- W budynku na parterze znajduje się toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością,
- Istnieje możliwość skorzystania z usług tłumacza języka migowego po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby,
- Do budynku można wejść z psem przewodnikiem,
- MARR S.A. dysponuje przenośną pętlą indukcyjną , którą można zastosować w każdym z pomieszczeń,
- W Holu wejściowym znajduje się defibrylator AED, a w kuchni na parterze Apteczka.
Data sporządzenia deklaracji:
Oświadczenie sporządzono dnia 24.09.2024 na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.